Knack Volley Roeselare ambassadeur van Tomabel

De REO Veiling ging een partnership aan met Knack Volley Roeselare voor de promotie van Tomabel. Door de samenwerking worden de naambekendheid en de visibiliteit van Tomabel gedurende de nakende volleybalcompetitie in het binnen- en buitenland letterlijk uitgedragen door de volleybalspelers van Knack Volley Roeselare. Immers, het logo van Tomabel is voor de eerste keer en in vol ornaat aanwezig op de wedstrijduitrusting (shirt) van de volleybalploeg. En dat zullen België en Europa zien! Want Knack Volley Roeselare is een topper met een rijk palmares in zowel de nationale volleybalcompetitie (11 landstitels, 10 Belgische bekers en 7 supercups) als in de Europese Champions League. Europees staan ruim 200 wedstrijden op de teller waaronder meer dan 100 wedstrijden in de Champions League, 5 Europese Final Fours en één Europese beker als winnaar van de Top Teams Cup in 2002, nog steeds een unicum in het Belgisch mannenvolleybal.

Knack Volley is voor nog andere redenen een evidente partner voor de promotie van Tomabel. Zo zijn verse groenten eten en sporten de alfa en de omega van gezond leven. Ook is er de spontane associatie van topsport met de topkwaliteit van de Tomabel producten. Want zoals Knack Volley Roeselare al meer dan een halve eeuw aan de top staat van het (inter)nationale volleybal, scoort Tomabel reeds bijna een kwarteeuw hoog in de rangschikking van kwaliteitsgroenten en –fruit van Vlaamse bodem. Bovendien sluit het coöperatieve samenwerkingsmodel van Tomabel naadloos aan bij de slogan ‘One Team, One Family’ van Knack Volley Roeselare. Ten slotte biedt de samenwerking met Knack Volley Roeselare nieuwe kansen voor een brede introductie van de nieuwe huisstijl van Tomabel. De nieuwe huisstijl van Tomabel wordt sinds eind april stap voor stap uitgerold aan de hand van nieuwe verpakking. Na aardbeien, losse en trostomaten zijn snoeptomaatjes het vierde product dat ondertussen in een nieuwe verpakking wordt gepresenteerd.

Naast Tomabel is Fine Fleur het tweede huismerk waaronder de REO Veiling haar lokaal geteelde seizoensgroenten en –fruit commercialiseert op de (inter)nationale versmarkt. Tijdens het volgende competitieseizoen werken de REO Veiling en Knack Volley Roeselare al voor het 4de jaar op rij samen om het kwaliteitslabel Fine Fleur te promoten. Het logo van Fine Fleur prijkt straks terug op de wedstrijdshort van de volleybalspelers. Uiteraard is het Fine Fleur logo opnieuw ook elders in de sporthal nadrukkelijk aanwezig: een floorsticker, publiciteitspanelen, LED-reclame, …

TOP